Vitamīni, kas var izraisīt pūtītes, un kāpēc jums tie būtu jāpārskata

Tikai tad, kad domājāt, ka darāt kaut ko lielisku savas veselības labā, izrādās, ka uztura bagātinātājam var būt nevēlama blakusparādība jūsu ādai.


Leslie Baumann, MD, slavens dermatologs, kas atrodas Maiami, kurš uzrakstīja ādas veselības Bībeli Ādas tipa risinājums saka, ka, lietojot noteiktus B vitamīnus, īpaši B6 un B12 vitamīnus, var būt pūtītes rašanās iemesls. Nav netīrumi vai eļļa.

'Tie, kuriem ir bijusi pūtītes, ir vairāk pakļauti, bet es esmu redzējis, ka B vitamīns izraisa pūtītes arī tiem, kuriem anamnēze nav bijusi, saka Dr. Baumanns. Kā vai kāpēc šie B kompleksa vitamīni izraisa pūtītes, nav precīzi zināms.

Pēc Baumaņa teiktā, jums nav obligāti jāizvairās no B vitamīniem pārtikas kartupeļos, banānos, aunazirņos ir daudz B6; un olas un zivis peld ar B12. Bet pārdomājiet savu daudz vitamīnu un enerģijas dzērienu uzņemšanu. Kaut arī ne tik nevainīgais Red Bull, dodot jums spārnus ar kofeīnu un B vitamīnu, var dot jums arī zits.

“Ja pamanāt pūtītes uzliesmojumus, kas sakrīt ar piedevām vai enerģijas dzērieniem, pārtrauciet to lietošanu un pārbaudiet, vai jūsu āda notīrās. Piešķiriet tam apmēram mēnesi, iesaka ārsts Baumanns.


Interesanti, ka B6 un B12 nav vienīgie vitamīni, kas var nelabvēlīgi ietekmēt ādu. B3, ko parasti sauc par niacīnu, var izraisīt pietvīkumu, un pārāk lielas selēna un A vitamīna devas var izraisīt matu izkrišanu, saka Baumann. Un jūs jau zinājāt, ka D vitamīna iegūšana tikai saules staros nav laba ideja. -Bora Čanga

Vai vēlaties cīnīties pret pūtītēm dabiskā veidā? Šeit ir 10 veidi, kā to izdarīt, kas ir diezgan parocīgi, ņemot vērā, ka ir daudz veidu, kā jūs varētu sabotēt ādu, pat to neapzinoties.